24 november, 2015

Første bloggpost

Første bloggpost i en blogg som jeg nesten hadde glemt. I 2007-08 var jeg og familien et år på Svalbard, og i den perioden skrev jeg ukentlig på en blogg som heter topofworld. Du finner den på Blogger-profilen min, om du skulle være interessert. Jeg opprettet denne som et sideprosjekt, men så skjedde det ikke mer.

Det er ganske interessant å se hvordan teknologien har utviklet seg på 7-8 år. I 2007 var ikke Blogger en del av Google, Facebook var ganske ferskt, og blogging var noe nytt og raffinert (ihvertfall for min del). Nå føles det nesten litt gammelmodig.

I tillegg til denne bloggen kommer jeg til å fortsette å bidra på en blogg som skolebibliotekarene i Hordaland har: Lesehorden. Der anmelder vi bøker - men dessverre er den ikke så aktiv som jeg kunne ønske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar